090810

Hejsan!

Kom hem nyss! Jag skulle träffa henne idag på morgonen kl 10 utanför min gård hon skulle hämta mig med bil. Tyvärr försov jag mig till kvart i 11. Ringde henne genast och hon sa att de är lugnt och att vi kan fortfarande åka till bohuslän Nordens ark. Vilken tur tänkte jag. Jag fixa mig snabbt medans mamma fixa frukost. Hon hämta mig halv 12. Det var en ganska lång bilresa. Två timmar och en havtimma kan man väl tro. Plus det var en jäkla trafik.

Väl framme tog vi på oss regnjacka i fall det skulle regna. Som tur regna det inte alls. De jag fick se var när dem mata snöleopaderna. Jag såg. Pilgrimsfalk, Urrt, Djärv (stavning) Hästar, Hackspett, Tiger, Leopad, osv.. Det var roligt. Innan vi gick in, fika vi och det var tur att vi gjorde de för man skulle få promenera mycket mycket.

Leopaden alltså hannen fick inte va tillsammans med honan och ungarna. För det finns risk att hannen skulle äta ungarna. Så dom delade bur eller vad man kallar det. Jag såg även ugglor. Dom var så stiliga hehe. Och stora dessutom. Men det var jätteroligt. Vi hade verkligen tur med vädret. Nyss när jag kom hem började de typ regna. Jätteroligt var det. För er som inte har vart där. Besök då, det är verkligen värt för er som älskar naturen & djur.

Ni kanske undrar varför jag inte lägger in bilder för dagen? Jag väntar på min mentor att hon ska skicka bilderna till mig. Då lägger jag, så håll utskick. Nu ska jag nog få i mig lite mat som mamma har lagat. Sedan ska jag sitta och titta på tv eller datorn, Hur har eran dag vart? Kan den slå min dag? Hehe.

BILDER KOMMER JAG LOVAR!

Kommentarer
Postat av: Saga

Hihi :) hur mår du då?

2009-08-11 @ 17:29:27
URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: sara

har du något bra filmtips? :)

2009-08-11 @ 20:38:55
URL: http://typsas.blogg.se/
Postat av: Saga

Jaha okej, sovit dåligt? :) jag mår bra

2009-08-12 @ 17:27:03
URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: Saga

Haha, kanske det :) vad har du gjort idag då

2009-08-12 @ 18:34:03
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0