090812

Hejsan!

I går hann jag inte blogga. För jag var i Bergsjö en vän till mig skulle ha fest. Födelsedags fest! Den skulle börja runt 5-6 tiden. Jag gick hemifrån 4 tiden. För jag skulle till torget och köpa present. Jag fick med mig örhängen och en halsband till mig. Sedan vänta jag på spåren och jag hade en timmas resande framför mig. Skulle nästan somna när jag var påväg till bergsjö. Undrar hur det ska vara när jag ska iväg till skolan (en timma) herregud!

Väl framme skulle jag träffa rozan i komet. Hon platta mitt lugg (inte så intressant). Sedan drog vi. Vi var där kl 6. Aksam och hamdi stod i balkongen och ropa på oss. Vi gick upp och alla satt där det saknades några då. Jag tog av mig skinnjackan och när jag skulle in sa alla HEJ MARIAN. Trevligt välkomnade. Men sedan satt vi och lyssna på musik sedan kom fler och då åt vi tacos. Efter dansa man tills det värkte i fötterna hehe.. Då var det presentdags och klockan var väl halv tio. Efter presenterna skulle vi titta på film och klockan var väl tio antar jag. Då gick jag rozan & aksam därfirån. Vi träffa på rozans mamma och lillebror. När hennes spårvagn kom sa jag hejdå till henne och krama. Efter drygt 5 min kom min och det var verkligen mörkt och jag hade en timmas resande framför mig igen.

Det tog så lång tid ! Höll på och somna jag lovar vad jobbig! Men det var fullt ös i stan! Och spårvagnar. Jag kom hem runt halv 12. Vad skönt! Men det var verkligen rligt och få träffa alla igen och få lära känna nya hehe. Skolan börjar snart. Exakt en vecka idag. Jag ska få pengar av mamma för att shoppa kläder och skor. Ska köpa höga converse för att jag har låga. Och kanske en y adidas väska. Har tröttnat på mina blåa!

Idag har jag inte gjort så mycket för jag vakna kl 2. Så de är en seg dag! Sitter här just nu vid datorn och dricker my beloved Fanta! I dag ska kolla på So You Think You Can Dance! Yes! Bilder från Nordens Ark kommer och vilder från festen kommer !

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Saga

Bada, blogga & teven :)

2009-08-12 @ 18:56:22
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0