090816

Godmorgon !

Hur är det? Skrev bara ett inlägg igår. För jag stack till stan och sedan till kulturkalaset jag skulle va där längre men jag fick värsta migränanfallet. Åkte direkt hem. Låg i sängen resten av dagen. Shit, vad huvudet värkte. Åt ingeting bara drack sockerdricka och det gör jag alltid när jag är sjuk. Sov hela förmiddagen. Och på kvällen tittade jag på tv. Kunde inte gå upp för gör jag det så får jag ont i skallen. Mamma kom in med varm korv tre st men jag åt en halv bröd med korv.

Men vet ni vad? Nu mår jag prima. Men när jag böjer mig typ, får jag ont i huvudet. Hoppas ni mår bättre. Förresten skolan börjar snart. Jag var stan igår. Jag fick med mig en top och jeans. Bilder kommer på dem. Orkar verkligen inte lägga in. Och bilderna från Nordens Ark kommer också.

Nu ska jag stänga av datorn, för ingen är inne på msn säkert alla sover. Jag ska ligga i sängen och mumsa på sockerdricka. Skriver senare.

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: ' Fatma

lagt till dig nu =)

2009-08-16 @ 12:23:31
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0