090825

Hejsan!

Hur är det? Trött, är jag verkligen. Kom nyss hem. Var med Hamdi, Rozan & Aksam i stan. Direkt efter skolan hehe. Vi såg män & kvinnor (inte så många). Dom vara svartklädda och såg ut som Vampyrer scary. Man står bred vid dem och snabbt börjar en av dem stampa med en fot och en viskade (gå härifrån nu) HAHA. Dom börja röra sig som i Armén, går i led och hamdi var bakom dem. Hehe.

Men nu är jag hemma äntligen! Inte så mycket plugg idag bara läsa om krönik. Jag tycker att krönik är som att blogga? Inte sant? Man berättar om sin vardag.

Jag fasta idag men bröt den till sist, orkade verkligen inte. Speciellt när man är i skolan och är som galnast!! Tyvärr bjuder ej bilder den här gången har stängt av min mobil för dagen och gömt den, mamma för ej se den annars är det TOFFEL!

Ska äta nu. Skriver när jag har tid.

Peace Out !

bild tagen av mig i Brunnsparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0