090826

Ett inlägg varje dag! Hinner inte fan..

SÅ vad det med de. Apropa krönika, ska skriva om fullisar & tiggare. Dom två stör jag mig verkligen på. Men farhias krönika den slår allas. Värsta humörn asså. Den handlar om hård rock. Stycken jag dö skrattar för är '' Rock är som ett gäng spädbarn som skriker plus trummor då ''. Kan.Inte.Andas. Bästa meningen. Stämmer suvärent. HAHA, hamdi bråka idag, hehe med en kille. Han sa nåt som hon sa alltså upprepte hon fick dampa och försökte hoppa på han och vi (rozan och farhia) stoppa. Alltså den tjejen är för skön alltså.

Skolan var som skolan alltså vanligt, idag fasta jag inte. Men farhia hamdi och rozan gjorde de. Stackarna, :( . Kämpa på! Yes inga läxor idag, förutom franska glosor. SO YOU THINK YOU CAN DANCE IKVÄLL ! MISSA INTE.

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Farhiaa

Walla jag har rätt fan , How the fuck kan man kalla hårdrock för musik? Det E Fuckiing Oljuuuuuud :O:O . Folk som lyssnar På Sånt e INTE NORMAALA

2009-08-27 @ 00:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0