090827

Yo Yo Yo, som min mamma sa igår! Hjälp!

Skolan var det för idag för min del. Börja åtta as usual.. När vi hade en No var det halva gruppen som hade lektion och halva gruppen hade rast. När läraren höll på och förklara ringmusklerna man har i analen, BOMB alltså banka någon på dörren. Självklart visste jag vem det var.Dem avslöjde sig själva fan. Man hörde hamdi och aksam gapskrika. Sjuka människor alltså. Sedan hade vi 40 min rast. Så jag och farhia brottades hehe.

Efter skolan var jag i bibblan med aksam. Först tänkte vi dra till hennes syrras gymnasium Polhem. Men sedan blev det sent. Jag tog spårvagnen med mina systrar gick av i gamle och åkte med spår 4 skulle till Angered. Mamma var där. Åt i Mc och gjorde ärende (inte intressant)

Så var det med de. Suger på att ladda upp bilder men men orka fan.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0