090828

Finally! Fredag och helg imorgon. Vart en rätt tuff vecka med läxor. Och helgen ska jag bara ha det roligt.

I dag i skolan var det trist. En sak hände (alltså utanför bloggen). Beklagar kaamo. Efter skolan satt vi i bibblan, jag aksam rozan och farre. Sen kom fatima LÅNG :) . Vi hade det roligt, för det mesta var man ilsken (utanför bloggen) men det gick över. Hur hur hur hur? I hate u guys.

Jag var hemma runt kl 17.00. Fett trött var man. I morgon ksa jag till stan för att min mentor ska prata om primärvården i göteborg om alla sjuksköterskor m.m. Det ska bli roligt. Och förhoppningsvis kommer jag träffa aksam & farhia. Fredag idag, och det menas bara chilla vid datorn. Inga jävla pluggande, jo engelska men inget annat. Soft, me loves!


I klassrummet, så kan jag se ut ibland muaha

I stan, HAHAH. ''Vampyrerna''

Hur kan du klara dagen, med ett enkel leende? Hur gör du? Varje dag allstå. Dagen du visa att du inte har gått vidare chockade mig. Du har det i hjärtat och hjärnan. Du kämpar. Vet inte hur jag skulle ha gjort om det hade drabbat mig.
How can u make it so simpel? With all this pain inside of u? I love u n wont let u go!

Kommentarer
Postat av: ss'

hahahaha, den fösta bilden på dig , det liknar chrisborwn skitmkeh ,d

2009-08-31 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0