So You Think You Can Dance

Hejsan svejsan!

Gud vad trött jag är. Kom hem idag kl 7. Kl 1 skulle vi samlas i skolan då var vi inne i bamba och rektorn snacka. Sedan snacka vi i klassrummet och fick massa papper och scheman. Det var roligt att träffa alla. Och dom har gjort skolan finare med träd och sånt. Efter det skulle jag till atmos till min gamla gård för att mamma och mina systrar var där. Jag sa hejdå till hamdi roza & rozan. När jag var i atmos var jag ute med sabina sedan tog jag bussen in till stan. Jag själv köpte ingenting. Mina systrar köpte väskor.

I morgon börjar jag skolan kl 9. Men vi kommer ej ha lektioner utan på fredag börjar lektionerna. Jag kommer sluta kl 1. Direkt efter skolan ska jag dra till skolan. Ska köpa skrivhäften m.m.

Nu väntar jag på sytycd. Bjuder på bilder från gårdagens shopping!


Bik bok

bik bok


bik bok

Och till sist mina älskade Converse. Bild tagen av mig! Och förresten tog ju flera timmar till bilderna syns!

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Megan Fox Fan

jag har haft en bra kväll :) själv då?

2009-08-18 @ 21:50:08
URL: http://meganfox.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: godnatt då =)

2009-08-18 @ 22:12:55
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0