Tack!

Jag drog till stan för att min mentor (som jobbar i primärvården i göteborg) skulle ta plats i Nordstan för att berätta lite om hur de är där. Självklart sa hon till mig att komma och ta med mig vänner. Farhia, aksam och hamdi skulle komma runt två-tre tiden. Jag väntar och sedan ringer jag aksam : oj, jag glömde sa hon. Jag ringer farhia hon svarar inte. Då ringer jag hamdi och hon säger samma sak som aksam. Fint fint.

Jag gick runt oh fick bara med mig några grejer. Fan vad trkigt, hatar och vara ensam i stan utan vänner eller mamma. Me dont like that. Det var min dag. I morgon ska jag fasta joho! Lycka till mig!!

Har ni sett? Min blogg, designen hallå? Header gjorde jag själv! Börjar bli bättre och bättre på de här. Borde kanske bli en fotoblogg (älskar och fota) de som saknas är bara en systemkamera. Ska kanske skaffaen sådan.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0