090207

Hej !

Dåligt uppdatering vet ej men det fungerade inte alls.. sorry. Men igår har jag bara legat i sängen dels för att jag är sjuk och för att fick veta en sak.  Kom som chock jäkligt ! Orkar verkligen inte snacka om det. Men hur har er dag vart. Själv sitter jag här och nyser, ont i halsen och huvudet. Hatar när jag är sjuk! Får krurera mig tills jag mår bättre. Svinkallt är det också!! Klagar mkycket jag vet.

Igår var jag bara hemma var ju sjuk låg bara i sängen. Satt sedan med mamma vid datorn. Greja en sak. Sen satt jag vid datorn till kl 03.00. Försökte publicera inlägg men det funka ej. Men får hoppas att denna inlägget publiceras.

Chris Brown - Capitve

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0