090208

Hejsan !

Har ni sett filmen I taket lyser stjärnor. Ska kanske titta på den eller så får det bli WildChild. Vet ej. Men hur er dag vart?
Sjävl mår jag bättre men täppt i näsan usch usch..

Vakna idag Kl 13.16 tror jag. Men jag la mig i sängen igår Kl 03.00, satt vid datan och försökte publicera inlägg jag skrev. Men det funka ej. Men det funkar nu, yippih. Jag åt frukost sedan satt jag vid Tv:en och tittade på My Sweet Sixteen, tycker att det är överdrivet :S. Kanske en aning avundsjuk, men spelar över. Går ej & förklara. Kommentera ni som brukar titta på den, Den kommer på MTV. Efter så åt jag mat, pasta med grönsaker och hackade potatis. Mums!!Jag gick ut en sväng, kände att jag behövde frisk luft. Inte så fint väder men skit kallt. Sommaren vill jag ha här.

Ska kanske till Karlstad nästa vecka, oklart då. Men vill åka!! Sitter just nu här och är inne på bdb,pea och msn. Skriver senare.

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: sannie

viilken film såg du? var dne bra?

2009-02-08 @ 21:22:24
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Sara

Halloj!

Kika gärna in i min blogg. Kommentera dagens outfit? Ha en fin dag.

2009-02-09 @ 11:59:38
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0