090213

Hejsan !

idag vakna jag runt 12. Var skittrött. Tittade på Våra bästa år. Idag ska jag bara var hemma. Ska plugga lite. Men imon ska jag på tjejmiddag med tjejerna.

Igår var jag med tjejerna vi gick först till galle sedan till kortedala sedan till galle igen, vi köpte chips läsk och godis m.m.
Det var skit roligt, sedan gick vi hem til Aksam. Vi tittade på tv, åt lyssna på musik dansa, klädde ut oss och tog massa kort. Bilder kommer snart. Har ej fått dom ännu. men det var skitroligt. Och imon är det tjejmiddag först fest sedan tjejmiddag, och klart ska jag ta med min kamera. Jag hängde med igåt. Farre, Roz och Aks. tack tjejer fär en underbar dag. Jag kom hem runt 9 igår, var skittrött.

Scary, 13 idag på en Fredag. Hoppas det inte händer mig nåt !

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0