090215

Hejsan !

Idag vakna jag kl 12. Var skit pigg. Syrran väckte mig. Vet ej vf. Jo, har skola imon. Blir inga sena nätter för mig längre.
Men jag hoppas att ni mår bra. Plugga nyss klart 18 sidors prov på torsdag och det är fysik. Men jag kan ej så mycket. Men jag klarar mig ändå.

Igår var det skit roligt, var på fest och tjejmiddag. Vi dansa och allt möjligt. Går ej och beskriva. Sedan var det maten, vi drog til resturang tror att den hete JENSEN eller någonting minns ej. Men det var skitgod mat  mums. Kameran dog rätt tidigt fan. Men jag har bilderna men måste ladda kameran. Men ska visa sanrt bilderna.

Har ni sett den nya Kategorin? Javisst, Blogghjälp. Jag kanske inte kan så mycket men jag vill hjälpa med de jag kan. Titta in ibland dåå !

Idag pluggade jag inte bara. Jag hann dra till stan. Köpte bara scarf. Sedan var det fika. Jag drog hem därifrån rätt tidigt inte alls likt mig. Menmen nu ska jag dra. Bloggar senare.

Peace Out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0