17 juli 2010

Tjena! Har inte bloggat på 2 veckor. Kom igen seriöst vem vill missa det härliga vädret här i Gbg. Första gången det är så varmt här. Jag har grillat med mina vänner i Näset, vart på bio och tittade på Eclipse och den var så bra!! I går var tjejerna här , spelade fotboll. Helt misslyckad.. Sedan vid 9 kickade dem hem. I dag så är det inte så fint väder :(. Så jag har vart hemma. Idag är det väl lördag? Eller söndag, vetefan opsii.. Men håller inte koll på dagarna när det är sommarlov. Känns som det förkortar min sommarlov. Bilder kommer. Puss

Kommentarer
Postat av: Shany

Haha näset bäst, har saknat dig bebe :D<3

2010-07-17 @ 21:51:22
Postat av: Shany

Haha näset bäst, har saknat dig bebeh :(<3

2010-07-17 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0