-

hejjsan  , hur är d med er ? sj mår jjag fiint (: .. idag så vakna jag på morgonen typ 11-tiden pappa väckte mig
för att jag skulle t stan med syrran . sebn så vakna jag & borsta & åt tog på mig & fixa & så . sen tog jag spåren  
 t stan gick in t gina tricot hitta inget sen ick jag in t HM så hitta jag ett par byxer för , 200 kr & en tröja som passar till
jeansen som kosta 100 , sen så köpte jag deh , sen gick jag in till din sko hitta inget där men jag tänkte åka till skopunkten men orkade nt .. sen så gick jag & syrran för att fika lite o sånt .. sen så åkte vi raka vägen hem tog bussen
denna gången sen så var jag hemma sen gick jag till affären köpa lite GODIS sen hjälpte jag pappa med tvätten & snart
ska jah ut tror jag men hur har ni haft d ?? puss ka dra bloggar senare om jag hinner


[ SKOLAN IMON ] :)

Kommentarer
Postat av: mona

omgggg asså palla skriva för hur mkit du köpt en tröja .. hahaha 100 kr ..

mannen snarare sagt 3 för 10 xD ;)

2009-01-15 @ 23:32:00
URL: http://ttypmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0