äntligen .

hejsan hoppsan , igår innan jag sov så hann jag ej skriva hade lixom nt tiiid , jag va ute igår , för de regna ej
och d va nt heller soliigt men ajja bätttre än så blir d nt ! igår så jag jag ute & va ute med två av mina vänner sen så
fråga min vän miig ifall jag kan föjla med henne t affären då giick jag t affären med henne , sedan när vi kom tbx
giick vi hemma hos henne vi var ii hennes rum & lyssna på musik sminka hos & va vid datorn sen gick vi upp till min
gård där vi träffa andra vänner sen promenerade och snackade bland annat om vilka kläder vi ska ha ii skolan när vi ska börjja och vilken tid vi ska börjja , men ajja jag tror att hag har fått fel papper på vilken tid vi ska börjja skolan de står
på min 08.30 & min väns står de kl 1 hell NO att jag ska till skolan så tidigt :0 ingen kan tvinga miiig !!!! men ajja igår
så kunde jag ejj sova för jag drack energydrink när jag va ii affären alltså jag köpte men jag sov kl 5 på morgonen & jag vakna kl 9 jag vet jag har fått lite sömn ii mig säjjer man så ? men ajja ska aldri mer dricka energydrink men ajja ,
idag så ska jag va ute med vänner && promenera ner t en stor idrottsplats där ska vi spela basket el fotboll , venne
riktigt men idag är d oxå samma väder som igår , ändrade planer på tórsdag ska vi t lekobuslandet , & snart börjjar
jag skolan snartsnart menmen jag saknar skolan ärliiit talat venne vf , menmen ska kiicka nue ska äta sen ska titta på tv
med lillebror & syrran sara men ajja bloggar senare om jag hinner (;


ha d så jävla skkönt ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0