=D

hejjsan alla .. hur har ni haft deh dahh ?? jag har iaf haft de tråkiigt ute så regnar de och det är blåsiigt .
jag har bara suttit vid datorn hela dan tyyp (: . annars satt jag && titta på tv med lillen vi åt chips & läsk
mums , men onyttigt , ahah men d skitter jag ii snart kmr jag va med på kanal 4/3 DU ÄR VAD DU ÄTER haha , skojskoj
vätta kmr strax tbx .. så tbx va tvungen o leka lite med lillen hah , men aa imon får jag väl hoppas på lite sol
hoppas hoppas , öhh , jag är jättehungrig har bara ätit onyttigt mat , ;/ .. snart börjjar skolan , nästa vecka ska
jag med sara t stan vi ska shoppa loss, haha .. && förresten ska snart fiixa min blogg jag hitta en person som
ska fixa åt miig då får jag väl hoppas på att de blir niice . vad gör ni annars ? sj sitter jag & chattar & inne på pea . wiihi snart ska jag få en mobil men vet ej vilken jag ska ta dom här nedan de dom jag vill ha , men jag ska välja en av dom men vet nt vilken jag ska välja , och jag måste välja snart !!!! (: såh kommentera så är nii söta . men nu ska jah ddra ska mysa med lillen .. bloggar senare om jag kan .



vilken av dom här två ska jag köpa ? kommentera så är ni snälla ! (aa)

Kommentarer
Postat av: yiyi

den silviga mobilen har min bror, och den är typ okej, så den första är bättre i think ^^

2009-02-11 @ 22:31:18
URL: http://baabyduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0