(:

hejjsan , öhh jag hade lixom tråkiiit idag , jag var ensam hemma med lillen så jag kunde ej gå ut
men iaf , en vän kom hem till mej vi mysa , satt vid datorn , åt typ onyttiga sakeer ni vet GODIIS <3
men iaf , jag hade lite roligt , men wharever , idag håll jag på & fixa min blogg , men jag fattar nt vad HEADER är jag hoppas att nån kan hjälpa miig . men wharever , imon JIPPI jobbar nt pappa , så jag är ute typ till 11 men hoppas d
nt regnar , men idag regnade nt , utan de va typ lite kallt . men hoppas d nt regnar imon , förra veckan va de så fint fint väder , d va typ 28 grader el nåt , jag bada typ hela veckan , & d va så skööönt . sen efter badet duschar jag , efter så promenerar jag med vänner el nåt sånt .. saknar dom dagarna hahhh . men wharever , som sagt idag ska jag sova 12 !! haha , jag ska försöka iaf , men aja förresten jag va förkyld & nös helatiden efter att jag hade städat igår , men jag mår bättre nuu , för jag hatar & bli sjuk el nåt sånt liknade när d är sommar , men när jag har skola så är jag HAPPY  föär att jag är sjuk .. men wharever , HAHA aboo jag säjjer alltid wharever (: . yipppih om en timma min serie kmr , alltså den heter real world den kmr på MTV den är så grymt bra , (: .. har sett alla avsnitter kolla ni oxå , (: . men aa , jag hoppas att jag lär miig & fixa där skiiten , för just nu är min blogg helt fuul ! men jag hoppas att jag lär miig !! men wharever vad gör ni folket ? jag har sj tråkiit , jag har bara datan el tv:n & min serie kmr som sakt om en timma typ, klockan är 20.58 (: . för väl göra nåt så att tiden går fortare .. ska nog ta en macka med oboy , haha mums . el ska jag duscha tiden brukar gå snabbare för mej , &&& de är skönt , haha jag har duschat två gånger idag , (: hhaha . öhh , el jag vet leka med lillen tiden brukar gå mkt snabbare , men äsch wharever .. jag älskar blogen , men jag hatar när jah nt förstår miig på den , :/  men ajja jag får väl hoppas att jag kmr på hur man gö d , för jag är faktiskt SMART , haha skojj . men ajja ska ringa en kompis el nåt sånt .. bloggar senare om jag nt har sovit hahah !

ha en sskön kväll folket ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0