godmorgon !

hejjsan , öh jag vakna nyss & jag är så jävla pigg hehe , men jag sov igår halv 1 och tiden jag hade lovat mig
var 12 , men ajja en halvtimma skadar fel nt? men wharever , ska borsta och äta . idag så vet jag nt va jag ska göra , har nt planerat nåt , men om d var fint väder skulle jag promenera ner t fotbollsplanen & se på när killlar spelar ..
men just nu är vädret helt fuck'd up , hehe , men wharever . men hur har ni haft d ? wharever  ska ta &
borsta lite , munnen luktar usch haha , skojj xD .. men ajja ska borsta sen äta efter så ska jag titta på tv , & mysa lite med lillen <333 .. ni får ha d så bra bloggar kanske senare vi får se om jag hinner , hehe (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt blogg :P



Om du är i behov av en ny header, bakgrundsbild eller liknande eller har något tekniskt du behöver hjälp med så prata med mig :)

2008-08-10 @ 09:25:42
URL: http://bofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0