shho

shululu . hur är d ? jag mår iaf bra , jag hinner nt ens blogga så som jag brukade göra förut men ajja jag ska försöka
igår så va jag ute en stund sen kom tjejerna hem t miig vi tiitta på en film sen va vid datorn och lyssna på musik ,
och vi åt chips och godis och massa andra grejjer och imon ska jag till stan med min syster vi ska köpa lite kläder
yippih höh , men idag så ska jag och lillen va ute och leka hihi , menjag bloggar senare och förresten skolan börjjar
snart :S , men jag saknar skolan men ajja ska blogga senare hejdå !

Kommentarer
Postat av: Bofsan

det är så många som vill ha så jag hittar inte alla mail :P

2008-08-17 @ 16:20:28
URL: http://bofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0