tralalala

shululu , jag vakna idag 10.56 .. tydligen så försov jag miig jag skulle vakna 06.30 men aja d blev som de blev .
jag åt frukost nu , de va smårgos med salami . snart ska jag ut med en vän vi ska promenera , sen ska jag hem && äta PIZZA , haha .. igår så städade jag typ i en & en halvtimma usch de va jobbigt nu är jag förkyld efter städningen igår men aja jag får väl ta & krya på mig , haha .. öhh vad ska jag skriva mer för nån hmm , aa jag ska få en egen bärbar snart && jag längtar . faktiskt den här sommaren har vart ganska OKEJ  , men vädret var nt så WOOOW d regnade för de mesta . men lak så är d ii sverige ;/ . men nästa sommar ska jag resa yippih inshallha ddåe . jag ska lägga in bilder senare , hittar liksom nt miin usb-kabel ;/ . men wharever , jag ska nog dra t stan senare el , orka sitta hemma el sitta vid datorn .. jag har liksom ont ont ont ii ögonen efter allt tid jag satt vid datorn , haha men jag mår bättre bu men jag är fortfarande lite sjuuk ;/ , men wharever , hahah har ni märkt att jag helatiden skriver WHAREVER de har liksom blivit en slangord för miig haha ,


mamma ska oxå köpa en mobil till mig , jag tror jag ska köpa en w890i den är så fiin , pågud den har bra kamra iaf den har 3.2 megapixel . & så ska jag oxå få en bärbar , jag har redan köpt en d-link tror att de heter så , de är en sån grej som göt att man kan surfa trådlöst när man är inne på bärbar , wii längtar .. men wharever jag ska dra ut nue skriver senare när jag kommer hem puss !! (: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0