xD

hejjsan allesammans .. jupp jag kolla nyss på min serie faktiskt var d fö en timma sen hah , men wharever
sen dess har jag bara stirrat på tv:n , men aja jag ska sova snart som sagt jag lova miig sj att sova tdigare  ,
mamma & pappa brukar oxå tjata på mig , men wharever . men som vanligt så ska jag vakna tidigt på imon typ 7 tiden
då ska jag blogga . imon ska jag va ute , med vänner ofc . promenera . jag önskar att de va varmt
då skulle jag åka & bada (: . men så är de i sverige :p . men ajja , på jullovet har vi redan bestämt vart vi ska resa
och vi ska resa till ENGLAND jag har ju redan vart där 2 gg så nu blir de 3 ggr för miig , jag har sett big ben bland annat
och jah har vart i elisabeths palats & så var jag på en assfin park . men nog om d !  jag ska sova snart snart snart
jag lova miig sj , igår sov jag halv 3 ;/ jag var helt pigg fan usch ! :/ men wharever . && förresten jagh kan ej lägga in bilder på datorn min usb-kabel is goen , jag får väl ta & be o m en vän ifall jah kan låna (: . öhh skolan börjjar om 10 dagar , jag försöker & låta bli & räkna men jag kan inte . men faktiskt så längtar jag till skolan trots allt betyg & läxor vi får så gör jag
de ändå , hahah tyck nt nu att jag är sjuk ii huvudet el nåt , men wharever . men ajjja , jah har ingt & skriva nu , men bloggar imon

GODNATT ! <333333333333333´

                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0