Nu är jag igång :D

Hej !
Yepp nu är jag igång. hur har ni haft det ? själv mår jag prima ;). men idag vakna jag 12.19 nåt. jag borsta & åt frukost.. jag tittade på Våra bästa år. nån mer än jag som kollar på den ? ;). jag gick ut en stund i pisstvädret och det var iskallt. jag drog till affären med min syster köpte redbull och hon godis. men iallafall jag kom hem duscha och nu sitter jag här och tjockar mig :D. uft mamma har rest men hon kommer tillbaka om 3 dagar :). hon reste till england ungefär för en vecka sedan. hoppas hon har haft det skönt :) . yees idag Prison Break jippiihh. nån mer än jag som tittar på den ?
nejnej, nu ska jag gå och titta på tv. bloggaar senare annars får det bli imon .


På bilden är det när jag va ute idag & köpte redbull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0