Paaang !

Hej! Jag var ute nyss. Tittade på när de smällde fyrverkerier. Ganska snyggt. Men jag ska inte göra det för än imon eller då det har blivit 2009. Jepp, vi har köpt fyrverkerier för 800 kr. Men undrar när snöar här. Längtar .. Köpte en everest jacka för 1300 kr i stadium svart färg. Jag ville ha rött men det visade sig att det inte fanns damn! Men nu ligger jag i sängen, orka. Hehe, nåt bra som kommer på tv ikväll eller? Satt nyss och ritade visar senare vad jag ritade. Ligger nu och är inne i msn, youtube och läser andras blogg. Förresten vem såg matchen förrigår tror jag? Arsenal-Portsmuch eller hur man stavar det. Det slutade 1-0 till arsenal yippih! Saken är att arsenal ligger 4 i serien. Tror inte att dom kommer ta pokalen. Men men nu ska jag sova tror jag. Bloggar senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

PASSA PÅ !!

Endast 50 kr för en hel design..Jag designar efter dina önskemål!

http://jessicathatsme.blogg.se/category/design-info.html

2008-12-30 @ 17:42:08
Postat av: Anonym

Ja, tack..

2008-12-30 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0