God kväll

Hejsan svejsan !

Hur mår ni ? Själv mår jag bra. Sitter och tittar på Mona lisas leende den är ganska bra. Så jag passade på att skriva ett
inlägg. Vad har ni gjort idag då ? Själv var jag bara i willys med pappa och handla. Mamma kommer hem snart om 2 dagar. Yippih. Var just inne på www.asos.se hitta top ursnygg var den ska kanske köpa den ! ungefär för en vecka sen så hade skolan Nobel fest, vilket det är traditionelt och man har det varje år. ja men då kan väl jag passa på och visa hur jag var kläd.



Jag på bilderna ;)









den korta blusen eller vad jag ska kalla ; H&M
tunikan gul ; H&M
tunna gula legginsen ; H&M
Skor ; din sko
Halsband ; H&M
Sjalen jag har på huvudet ; cubus

______________________________________________________________________________________________

Nej nu ska jag dra, och titta på Mona lisas leende ;).
Bloggar lite senare. PUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0