091214

Hejsan!

Damn, shame on me! Har inte bloggat på länge.. Men det blev mycket nu på sistone pågrund av skolan. Men denna veckan så är det temavecka alltså slipper vi läxor istället ska vi snacka bshit. I alla fall, idag var det skolan fick veta mina betyg på Historia och Religon.. Sedan stack vi till stan och aa.. Jag kom hem, åt inte bytte ej om satt bara och tittade på tv. Tittade på My super sweet sixteen. Sedan spelade jag kaleha med syrran (rastlös).

Tove gick ut, och Erik vann Idol 2009. Helt uppriktad sagt så tycker jag att Tove borde vinna. Fyfan svergie, ni är döva! Toves röst var hur underbar som helst GUD! Men jag hoppas att hon blir något eller aa hon kommer bli det, jag menar hon är ju fan fantastiskt. På tal om underbara artister så är J Holiday ett första exempel!



That's my babyboooy ;) (sorry farre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0