Lov!

Hejsan! Äntligen lov. I fredags var det skolavslutning och bandet spelade och de var bra. Aksam sjöng jättebra och rörde på sig bra. Hamdi spelade piano bra! Och edin och benjo var bra på sina grejer ! Sedan gick vi in i klassrummet och ett jävla stort hål växte inom mig. Vi skulle få våra betyg! Och jag blev nöjd höjde mig sammanlagt med 20 poäng! Idag och igår har jag bara slappat. Jag vet inte, men mitt humör är på topp don know why! Me loves! Idag ska jag titta på paranormal activity kanske. Just nu skriver jag från mobilen! Min data är cp tangentbordet funkar ej, men ska få en ny snart. Bildlös inlägg belive me I hate it to! Dagens låt; I gotta feeling - Black Eyed Pease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0