090209

God morgon !

Sovit gott? Det har jag iallafall. Skönt. Vakna för ungefär en timma sedan. jag åt frukost och satt och tittade på Våra Bästa År. Den är skit bra, speciellt när jag har tittat på den nästan från början. Den blev slut 13.40 då kom Oprah. Och jag tittade lite på den.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska vara ute eller ska till stan ingen aning! Bio ska jag nog gå till. Oh juste nämnde jag att jag har Sportlov en vecka. Skönt!! Men ska ändå plugga har nämligen ett prov Fysik efter lovet och läxförhör Teknik och jag måste göra klart min teckning och det värsta är att jag har glömt den i skolan. Dumma jag ! Men det för bli ett kort inlägg. Skriver senare.

Peace Out !


Dagens bild ; En bild på min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0