Blogghjälp - Hur ändrar man färg där jag har vitt och hur får man en bredare blogg?

Hur ändrar man bredd på bloggen? Hur får jag en ram runt hela bloggen? Hur ändrar man färg (där jag har vitt)????

#wrapper {
clear:none;
margin: 30px auto;
padding: 310px 0px 20px;
width: 820px; (Här kan du öka/förminksa bredden på din blogg)
background-color: #FFFFFF; (Vill du inte ha vitt som jag har det? Byt då färgkod här!)
background-repeat: no-repeat;
background-position: left top;
border: 4px solid #000000; } (Vill du ha en svart linje runt bloggen som jag har? Klistra isåfall in den raden som jag har strukit under. Vill du ändra storleken och ha en tjockare eller tunnare linje? Ändra 4px, till en annan siffra. Vill du ha en annan färg på linjen så byter du bara kod)

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0