I'm sourranded by you're embrace

Hejsan !

Hur mår ni? Själv mår jag prima. Jag kom hem nyss från stan & gym med mamma. Vi gick runt kl 2. Gymma 50 minuter. Jag själv spinna får ej göra de andra grejerna för liten tydligen -.-. Sedan var det bastuoch duscha. När vi var klara drog jag och mamma direk till stan. Jag köpte typ en scarf svart och vitt. Visar en bild på den senare orkar ej nu. Vi köpte en Musse Pigg tröja till min lillebror och Bamse byxa. Han tycker så himla mycket om dom två figurerna. Sedan tog vi fika inne hos Mc Donald's :).

Tror det blir sista inlägget för dagen, annars kan det dyka upp en snart. Men ni får ha en super duper skön kväll för det kommer jag ha !

Peace Out !



Dagens bild ; Gymmet en del av det skit stort där !


Kommentarer
Postat av: Kinga Dukaj

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg!



Du har chans och vinna din drömdesign!

Klicka in på min blogg och var med och tävla!



Jag är duktig på bloggdesigner, så du kommer inte att ångra dig!



Lycka till!

Kramar Kinga

2009-02-10 @ 00:38:10
URL: http://kingadukaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0