Long time ago

Hej!

Längesen jag bloggade, men det är pågrund av skolan. Men nu har jag sportlov! I en vecka, ska bara njuta medans jag kan. Ska kanske till Karlstad på Måndag eller nåt ej säkert.

Min januari Månad ;

Har bara pluggat umgåtts med vänner,
vart på bio och massa annat. Minns inte alla exakt
men så var min månad.

Idag börja jag skolan kl.08.00. Jag vaknade ungefär kl 06.30. Plugga lite franska skulle ha prov på den första lektionen.
Jag skulle också lämna min lillebror till dagis. Den ligger inte långt bort, en hållplats. Men idag så snöade det så jag och lillen tog bussen. Den kom kl 07.22. Jag lämna han sedan så väntade jag på bussen som skulle ta mig till skolan den kom 07.37 gött.

Första lektionen var Franska & jag hade prov. Det gick ganska bra, men hörövningarna sög jag på som vanligt.
Idrott hade jag körde '' Nummerboll ''. Hade Engelska sedan, tråkigt -.-.  Dagens sista lekton var Svenska vi läste & sånt.
Den lektionen går alltid trögt ;S.  Jag drog inte direkt hem. Utan jag fajta lite hit & dit och jag var den som låg på marken till sist hehe.. Men sedan hämta pappa mig med taxibilen gött ! Var hemma. Åt popcorn med syskonen och bullar och tittade på film. Skönt, man behöver verkligen sånt särkilt när man har haft en j'vla jobbig veckan!

Kvällens planer är oklart. Får väl se vad som händer. Skriver senare

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0