090109

Hej! Idag på morgonen vakna jag kl 7. Jag fixa mig sedan drog jag ut. Hann knappt äta. Bussen skulle komma. Iallafall träffa Sabina i hållplatsen och som vanligt var bussen försenad. 4 min försenad tror jag. Första lektionen börja med att jag hade Franska. Vi fick några glosor tills på måndag. Sedan hade vi gympa, oh gud vad jag älskar gympa! Ja, vi lekte nåt bollspel. Efter hade vi 20 min rast. Därefter hade vi Engelska. Vi skulle välja en känd artist och skriva om. Och jag valde Kanye West. Dagens lektion slutade med att jag hade Svenska. Jag åkte buss hem. Sedan var det en journalist hemma hos oss. Berättar en annan gång varför. Jag åt inte ens jag drog direkt till Rozan som skulle ha filmkväll. Där var Aksam och Hamdi. Vi skulle titta på An Italian Job. Men det blev inget, för att deras DVD-Box inte hade ljud. Men då satt vi och tog kort. Tittade på MTV. Sjöng, dansa, spelade spel. Sen bus ringde vi. Nämner inte till vem hehe.. Aksam sjöng för oss. Berättar mer om henne en annan gång. Ska dra. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0