090110

Hej!

Jag vakna idag typ 12. Jag och Mamma åkte till ICA, och handlade. Sen så skulle vi åka till stan, men jag orkade inte följa med så hon åkte ensam. Jag åkte raka vägen hem. Kom typ 2 hem. Har bara suttit vid tv:n och titade på Geek And Beauty. Den är så där, men det fanns inget annat och titta på. Kvällens planer är oklart. Men imon är det fest. SÅefetr festen då berättar jag hur det gick. Men nu sitter jag bara och bloggar och läsar anras blogg också.Men på måndag är det skola som vanligt. Men då börjar jag 9.20.

Iallafall igår lovade jag att berätta kort om Aksam. Det är så här att hon sjunger, hon tar sånglektioner. Och hon har gjort en låt med två andra killar. Men den är inte helt klar. Men så fort jag har fått låten klar, så skan i få lyssna på den mina kära läsare.

Oh gud, idag har min syster vattenkoppor. Det är så här att jag inte har fått vattenkoppor än. Konstigt? Ja! Men nu ska jag dra. Bloggar senare om jag har nåt och skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0