090112

Idag vakna jag 08.17. Och bussen skulle komma 08.56 då fick det bli stress om jag skulle hinna med bussen. Men jag skulle börja 9.20. Men jag hann knappt äta. Jag kom lite sent till bussen men den var som vanligt 3 min sen. Första lektionen var Engelska. Vi gick igenom massa läxor och allt. Sen hade jag bild. Vi skulle göra affischer om nåt vi stöder. Och jag valde världens barn om att de svälter av hunger! Sedan var det bamba. Det var mackaroner med nåt sås. Efter raster skulle jag ha Franska. Vi gick genom läxan. Svenska vr den näst sista lektionen. Vi fick läxor tills på onsdag. Dagens sista lektion var Slöjd. Just nu håller jag på med en kort väst. När den är klar får ni se. Kl var 4 när jag sluta. Jag åkte buss hem. Direkt när jag kom hem åt jag och satt framför tvn och tittade på Top Model 10. När klockan var 6. Var det dags för plugg. Hade Franska och Matte och So. Efter en timma var jag klar. Satt vid datorn sen. Nu sitter jag bara. Bloggar senare.

Kommentarer
Postat av: Hamdiii

hahahaha jävla plugghäst hahah <3

2009-01-13 @ 19:10:10
Postat av: Hamdiii

hahahaha jävla plugghäst hahah <3

2009-01-13 @ 19:10:27
Postat av: marre

hahhaha, tyst hamdi ba en timma ;)

2009-01-13 @ 23:30:24
Postat av: marre

hahhaha, tyst hamdi ba en timma ;)

2009-01-13 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0