Americas next top model.

Hejsan svejsan! Tittade på top model. Med mamma. Hehe.. Iallafall Isis som är med i tävlingen det här såhär att hon är en man med föddes i en kvinnas/tjejs kropp. Har jag fel? Så uppfattade jag hela. Men iallafall, hon var med på förra säsong men inte med på tävlingen utan bara på foto. När de skulle fotograferas som uteliggare så var hon ett extra på bilden. Men det visade ses att hon var urgrym på bilderna. Så hon är med i tävlingen. Hon är också bland de 13 modellerna i tävlingen. Jag tycker si och sådär om '' modellerna '', clark är ganska fin söt och enkel. Kan inte allas namn nu bara några. Brittny.S var ganska söt med hennes röst och jag gillade henne. Och det var en halv indisk tjej som var med hon hade fin hy och utseende. Men nog om det. Idag onsdag kommer den också komma. Oh gud, två gånger i veckan kommer top model. Förut var det en gång i veckan. När jag har väl sovit, och vaknat idag så kommer jag inte va hemma idag. Så jag tror jag hinner blogga snabbt imon. Men ska försöka. Ska dra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0