År 2008, om mina dagar/månader

Nu ska jag skriva kort vad som har hänt mig i 2008. Januari ; inte så mycket faktiskt. Pappa reste till de båda hemländerna. Februari ; jag och mamma reste till turkiet. Bilder kommer. Mars ; neh, inget speciellt. April ; firade saras födelsedag 10 år. Maj ; firade både sumias, alex och min födelsedag. Juni ; en dags läger med skolan. Vi sovde i tältar. Och jag tappa bort min mobil. Men en kamrat hitta den till mig. Och gissa hur många missade samtal jag hade av pappa och mamma. 25 missade. Uh, dom var rätt oroliga. Ah, och så hade jag skolavslutning. Juli ; reste inte utomlands men jag badade mycket. Augusti skolan började. Och jag börja klass 8. September ; inget speciellt. Oktober ; gick till bio flera gånger. November ; vanliga dagar. Förutom att roza fyllde år. December ; fick mina första betyg. Jag fick 205 poäng. Ganska bra för första terminen. Mamma fyllde år. Hon fick en present av familjen en resa till england som är en vecka och 3 dagar. Jullov nu. Och idag var det sista dan som 2008. (Bilder kmr).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0