Hej !

Sorry, om jag har bloggat väldigt dåligt. Men jag har ej hunnit. Men nu ska jag skriva vad jag gjorde igår.

Jag vakna på morgonen utav mamma, ungefär klockan 12 eller nåt. Jag åt sedan tog jag på mig. Då drog jag till stan med mamma. Jag köpte inget alls. Skulle köpa skor men vi hann inte. Vi gick in i Swedbank tog nummerlapp, och det visade sig att över 40 pers var före oss. Och vi fick vänta. Så när vi var klar efter en timma eller nåt så gick vi in i Stadium. Vi skule köpa jacka till min bror men hitta inte den storleken. Så vi gick till en annan Stadium i närheten, men tyvärr så hade inte dom heller! Vi gick in till Jack Jones köpte en jeans till min bror för 799 kr. Sedan gick vi in i KappAhl, och löpte en tröja till min kusin. Vi tog bussen till Allum, och tänkte ta en titt om de hade Storleken på jackan i Stadium. Men tyvärr så hade de inte heller! Så vi köpte en annan Everest jacka för 1299 kr. Klocan började närma sig 21.00. Oh, gud va trött jag var om fötterna då. Ja, då var det väl bara och vänta på bussen. Men det var långt hem, bussen vi skulle ta skulle inte komma förrens 21.45. Då var det väl bara och ringa till pappa.

Ja, då kom vi hem. Och jag sömna direkt! Har aldrig vart så trött. Åkte till två ställen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0