Kallt !

Hej!

Idag vakna jag, kl 1. Sov igår kl 3. Hade ganska svårt och sova. Det var varmt, även om jag ibte hade täcke över mig.
Gick upp titta på tv, sedan blev jag trött och bestämde för att sova. Men närj ag väl låg i sängen kunde jag inte sova alls.
Va är det med mig, tänkte jag. Tänkte länge så sömnade jag. Vakna idag utav sara min syster. Jag åt frukost och skrev
i bloggen efter en stund. Men idag satt jag framför tv:n och tittade på, Despret houswifes, Fresch prince in bel air & Hell's kitchen. Yepp det var många serier jag kolla på. Skolan börjar om två dagar. Hade absolut inag läxor eller saker som jag ligger efter som jag skulle göra över loven. Så jag var läxfri denna loven. Va skönt.

Idag ska jag titta på Top Model 10 den kommer kl 20.00 på kanal 3. Jag är bänkad framför tv:n då. Älskar Top Model, har tittat på alla som har kommit på tv här i sverige. Det är alltid jag och mamma som tittar hehe.. Pappa åkte nyss till jobbet och mamma är i affären så jag är hemma ensam med syskon och kusin.

På söndag ska jag till en fest, en vän till mig ska fylla 15 år. Har ingen aning vad jag ska köpa till henne. Men ska på fredag till stan med rozan och köpa presenter. Yippih, party !! hehe.. Men bilder kommer efter festen då! Men nu ska jag dra så ni får ha super duper skön kväll. Bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0