Skolan igen..

Hejsan svejsan.

Jupp, skolan har börjat igen! Dagen börja med att jag vakna klockan 06.45. Jag duscha, borsta och tog på mig.
Jag åt frukost. Bussen skulle komma 07.39. När klockan var 07.37, så gick jag ut. När jag öppna dörren, så snöa det. Och jag visste inte det! Men iallafall jag sprang till hållplatsen och träffa Sabina & Roula som vanligt.

Första lektionen var So. Och jag lyssnade då & då. Annars satt jag och snackade hehe.. Oh, sen får man akta sig för snöbollarna uppe i luften när man går ut. Men sista lektionen var Matte. Jobbade lite där!

Direkts efter skolan så gick jag hem, till Rozan som har flyttat. Ganska nice lya dom hade. Men iallafall vi babblade och mysa med hennes söta lillasyster. Sedan gick jag hem, och pluggade och sen åt. Sen dess har jag bara suttit framför tv:n. Och nu bloggar jag. Men ska dra nu & äta. Bloggar senare om jag har nåt och skriva. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0