Stress.

Hej! Dagen började med att jag vaknade kl 2, som vanligt. Men var ganska pigg denna gången. Jag åt frukost samtidigt som jag kollade på tv. Ja, efter en stund duscha jag, fixa mig och tog på mig. Åkte till stan. Gick runt ganska länge men hitta inte något. Ja, då var det väl dags för att fika. Sedan drog jag hem. Kom hem, gick till affären med sara. Luffa runt lite. Sedan kom jag hem. Ja, nu har jag gäster min mammas syster och hennes kusin åkte till oss från Trollhättan. Dom ska sova över hos oss 2 dagar. Tror att det kommer bli roligt. Kommer det nån bra film på tv idag. Häromdagen tittade jag på 28 Weeks Later. Jag tycker att slutet var urdålig. Men annars var den bra. Nu ska dra, bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0