Upptagen

Hej! Igår vakna jag kl 12 duscha fixa mig och åt. Jag tittade lite på tv. När klockan var ungefär halv 2 fick jag skynda mig till stan och köpa present till sazan som skulle ha fest kl 5. Jag spårvagnen dit. Presenten köpte jag i Glitter. Det var örhänge som var silver runda och tjocka. Kostar 129 kr. Tyvärr så har jag ingen bild på dem. Jag kom hem ungefär 4 hade halvtimma på mig skulle träffa Roula 16.35 och Rozan 16.45. Men iallafall festen började med dans och musik. Sedan öppna presenter. Vi åt tårta. Sen titta vi på film The Mist (skräck) med popcorn och chips dricka m.m.. Jag drog hem kl 7. Var tvungen och plugga. Pluggade på Franska och Engelska. Jah, så var min dag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0