090710

Hejsan!

Senaste ; Min bror fyllde 17 år grattis till han.
                  Snart är det Gothia Cup wow!
                  Igår titta jag och min mentor på The Proposel.
                 
Det var länge sen (igen sorry) men har liksom inte haft tid. Men nu har jag bestämt mig att blogga på riktigt!
Idag var jag bara ute det var pissväder inte riktigt de man vill ha -.- . I morgon ska mina kusiner och min moster komma till oss från Karlstad :D . Vi ska dra till Liseberg ( har vart där två gånger -.- ). Jag har flyttat till Frölunda. Byebye Bergsjön 415 Hey Frölunda 421 -.- jaja men jag ska ej byta skola yippih! Nu ska jag titta på tv skriver imon.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0