090712

Hejsan !

Hur är det? Själv mår man fint. Idag har jag inte gjort så mycket bara vart ute spelat fotboll och skejtat :O. Ramla och slog i mig minst 50 gånger. Men nu kan jag balansera och svänga. Tänkte berätta lite kort om mig själv.

Jag heter Marian. Jag är 15 år och ska börja årskurs 9 på bergsjöskolan. Jag är född i Sverige i Jöinköping. Min mamma är halv somalia och halv arab. Jag har precis flyttat till frölunda. Jag älskar fotboll och jag är social. Jag gillar och lära känna nya människor/ungdomar i min ålder. Jag älskar olika kulturer. Jag är stolt för vem jag är och hur jag better mig ändrar inte mig för någon. Jag är inte fixerad hur personer ser ut eller varken utseende. Jag har 5 syskon. 2 lillasystrar en lillebror och två större bröder. Så det var allt jag kunde komma på. God natt!

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0