090711

Hejsan !

Idag vaknade jag kl 11 utav lillen, puh! Idag kommer min säng från IKEA yes ! Den kommer mellan 14.00-15.00. Idag kommer även mina kusiner och min moster från karlstad kl 15.00. Duschade nyss för mamma och jag ska ta spårvagnen till Östra Sjukhus, för att min syster har diabetes och mamma har tappat bort blodteststickans recept så vi måste till akuten och mamma ville att jag skulle med henne. I morgon börjar Gothian yuppih!

Jag sov igår kl 3 -.- har skadat foten så jag hade j*vligt ont men nu mår jag bra.
Men jag ska dra nu skriver senare om jag hinner.. Pissväder idag med verkar det som.

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: annabanana

Sv: Du gör bara så här:

1. Gå in på internet på mobilen.

2. Klicka på sökrutan som kommer upp.

3. Sedan skriver du bara blogg. se

och sedan loggar du in och vips så har du mobilblogg!

:)

2009-07-11 @ 17:44:59
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0