090713

Hejsan!

Vakna idag kl 7. Skulle iväg till Gothia och titta på när brorsan skulle spela mot brasilien. Hans lag vann wohho.
Kom hem alldelles nyss. Är trött som fan. Efter matchen skulle jag åka till ikea med mamma & pappa men jag orkar inte så de drog nyss. Ska snart gå ut och sitta eller spela fotboll på gården. Ska först ta en dusch. Jag vill resa. Vi skulle men pga flytten kan vi inte. Det är så mycket att göra här hemma säger mamma. Imorgon tänkte jag dra till Bergsjö för att träffa mina vänner och  hämta två böcker. De heter När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta. Jag älskar twilight. Den 11 november kommer den nya twilight filmen New Moon heter den. O jaa, självklart längtar jag. Nu ska jag duscha.

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar oxå twilight

2009-07-13 @ 14:54:41
Postat av: annika

den är så bra

2009-07-13 @ 14:55:10
Postat av: jessica

fin blogg du har

2009-07-13 @ 14:55:38
Postat av: signe

gillar oxå och spela fotboll. vilket lag spelar du i?

2009-07-13 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0