090715

Idag vakna jag tidigt igen. Bror skulle möta kenya. Hans lag vann. Han gjorde hela 2 mål. Hurra! OOO vad jag älskar fotboll! Sedan möte han ett annat lag minns inte vilka men iallafall den börja kl 19.00 . Efter Gothia drog jag till Mc/donken och åt där. Ända till och med den 18 juli kommer jag inte ha tid med bloggen kommer inte va hemma så mycket eftersom Gothian. Har ingen mini laptop som jag kan ta med mig. Men jag ska försöka så gott jag kan. Skasnart få en mini pc den kan jag ta med överallt. Men är så jävla trött. Duscha alldelles nyss. Ska nog ta och fixa min header. Färgen rosa ska jag nog prova.

Imorgon är det väl gothia igen antar jag. Ska ta bilder och visa senare. Har köpt en ny USB-kabel idag. Orkar ej lägga in bilder just för jag ska fixa header just nu. Så jag skriver väl imon.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0