090720

Hejsan!

Jag vet att det har vart ett kass uppdatering idag. Men jag har ingen mini pc eller något.

I gårkväll kunde jag inte sova. Det var så varmt! Somna runt 4 tiden på morgonen! Vakna idag runt 1-tiden. Låg i sängen en bra stund innan jag steg upp och fixa mig. Idag har jag bara vart ute och spelat fotboll(igen). Det var roligt. Jag promenerade också lite med min syster och en annan vän. Tyvärr ingen bild. Min mobil dog! Och min kamera är sönder eller ah fungerar inte!

När vi spelade fotboll idag kom en gubbe/man helt plötsligt fram till oss som spelade fotboll och sa passa bollen. Och det gjorde jag. Var rädd att han skulle hoppa på mig eller nåt hehe skojar. Men han var konstig. Det ska vara elva meter mellan bollen och målet han sa att det inte var elva meter. han balensera och gick typ och räkna hur många metrear det var. Han kunde inte ens gå. Ni vet på serien Cops som går i kanal sex. När rattfyllister ska balansera ramlar dom eller håller på. Så var det med han. Jag tänkte skitsamma låt han bara vara ifred. Han lämnade oss efter 30 min. Det roliga var att han påstod att han har spelat i Allsvenska Elite!

Det var min dag. Bjuder på bild. Som är gammal. Ska svara på mina kommentarer nu.


Lilla Roza.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0