090724

Hejsan!

Kom hem runt 9 idag. Var i liseberg med mina kusin och min syster. Det var skoj. Har vart i Liseberg denna sommaren 4 gånger. Jag vakna på morgonen runt 9. Ganska tidigt(enligt mig)jag fixa mig. Sedan drog vi. Till att börja med åkte i Uppswinget. Det är alltid den jag börjar med. Den mest skönaste åkturen var Balder men det är så himla mycket kö. Det är de som är dåligt med den. Kanon är tråkigt man känner inget. Den här nya Hang hai är väl sådär den känner man ingen rädsla på. Spin rock den är skön. Flumride är rolig med vatten och så. Uppskjutet åkte jag också. Jag låter som en som har åkt allt på liseberg men en sak har jag absolut inte åkt och kommer nog inte heller göra de är nämligen Höjdskräcken. Kissar på mig bara av att stå stirra på den usch.

Efter liseberg åt vi i donken. Sedan drog vi hem. Träffade några där som jag kände. Det var en rolig dag hehe. I morgon ska jag ta med min lillebror till Lek och Buslandet. Han vill det så gärna. Bilder kommer från idag och imorgon kommer det bilder också. Kommer kanske blogga imon på morgonen för jag ska gå upp tidigt.

Nu ska jag svara lite på kommentarer och läs några bloggar. Ska skriva en inlägg för jag hitta massa gamla bilder på datorn så jag tänkte visa upp för mina kära läsare. Någon bra film som kommer idag? Paradise Hotel kommer inte på tv idag den visas bara måndag-torsdag. Bjuder på bilder.







Hann städa mitt skåp på morgonen och lägga några kläder i tvättkorgen. Yeyh me!


I Brunnsparken skulle ta spårvagnen.


Jag på morgonen
Cardigan-Lindex
Top-JC
Jeans-H&M(rulla själv på nedre av jeansen)

Peace Out !


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Ja, det är ju inte så roligt. Men nu går det en bra film på tv :D

2009-07-24 @ 22:18:35
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: LINDA

sv; haha tack ^^



e dt liseberg ? (:

2009-07-24 @ 22:36:26
URL: http://HTTP://LINDAASS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0