Fotboll!

Som ni ser på rubriken så har jag spelat fotboll hela dagen. Känns så j*vla att bara glömma allt och tänka bara på bollen framför dig. ooh, vad jag älskar fotboll. Men var även idag i Östra sjkuhus (nåt möte med min syster). I dag kom även möbler och säng bord och massa annat till både vardagsrum och mamma&pappas rum. Blev så j*vla fint.

I dag städa jag mitt rum. Slicka varenda smuts :O. Nu är den fin och ren. Tro mig kommer städa om en vecka är så slarvig. Mitt paket från ELLOS har kommit. Mamma och jag beställde gardin och täcke till mig och mina systrar. Gardinen är ljus rosa med vita dödskallar samma sak är det med täcken och kudden. Bilder kommer när jag har hämtat ut den.

I morgon ska jag nog till lisse med kusiner och moster och mamma tror jag. Om det är fint väder. Annars blir det fotboll ute på gården. Hade på mig mina svarta byxor från H&M. Nu är dom helt gräsliga. Jag gled på marken ramla och bara gud vet vad mer. Spelade fotboll med ballerina (jag vet jag är smart). Tappade dom helatiden. Det är storlek 39 på dem kanske jag bode ta 38! Nu ska jag försätta och äta maten jag har framför mig: Så ni får har det så bäst! Skriver imorgon !

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

åh vad kul =)

2009-07-19 @ 22:27:58
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0