Läger 09

Här kommer bilderna som jag har lovat!

 hamdi & aksam (rozan som täcker sig)

här är typ hälften orkar ej skriva namn (fotogoraf:jag!)

här är tjejerna två fattas och en är fotogoraf. Jag sitter på golvet
and playing some gansgsta xd

här sitter vi och lyssnar på musik! Med stereo big size!

Rozan som täcker sig med tallriken varför? Robert är bakom henne.

Bilden säger allt juh!

HAHA, KOLLA PÅ MIG !

Här skulle vi äta middag(dom fixar och sånt)

hamdi,mido,roza&aksam

Roza, hur gullig får man lov och vara?

Lyssnar på musik här, occh benjo leker Gangsta.

gjuli, smsar förfullt(tror)

hamdi&gjuli.

JAG, HAHA.

Det var sjukt roligt. Denna gången sov i en stuga. 08 sov i tältar men det var också roligt. 09 tittade vi på film några lag mat kl 3 på kvällen sen det pep sån branlarm grej och mina två lärare vakna och fråg vad vi höll ¨på med. Det var så synd om dem. Dem sov som två söta grisar. Vi gick ut för att röka vp. Vi spela fotboll på kvällen det var så sjukt bäst. Önska att det var i en vecka eller nåt. Killarna spela strippfotboll sen några tjejer tog deras kläder och sprang iväg till stugan killlarna sprang till stugan med bara kalsonger på sig HAHA.

Men det var bäst!

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Paulina

har lagt till dig nu :)

2009-07-19 @ 22:40:04
URL: http://hipshots.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul med läger :)

2009-07-20 @ 01:37:25
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0